Garfield92 0 Share Posted February 3, 2010 Annyira jól indul az egész, még is ott a rossz száj íz hogy az itemmall majd tönkre vágja. Amúgy mikor lesz játszható bármilyen formában ez a drágaság? Link to comment Share on other sites More sharing options...
vampire17 0 Author Share Posted February 3, 2010 Annyira jól indul az egész, még is ott a rossz száj íz hogy az itemmall majd tönkre vágja. Amúgy mikor lesz játszható bármilyen formában ez a drágaság? Nos, a Kinai CB (csat netcafe-knak ) jan. 24-en ert veget. Ami biztos hogy meg iden megjelenik Angolul is, de hogy mikor kezdodik a CB, OB arrol meg semmi informacio nincs. Jelenleg a PWI a Battle of the Immortals-al, meg a Kung Foo!-val van elfoglalva. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Garfield92 0 Share Posted February 3, 2010 Nos, a Kinai CB (csat netcafe-knak ) jan. 24-en ert veget. Ami biztos hogy meg iden megjelenik Angolul is, de hogy mikor kezdodik a CB, OB arrol meg semmi informacio nincs. Jelenleg a PWI a Battle of the Immortals-al, meg a Kung Foo!-val van elfoglalva. Jó akkor én ez szerintem befagyasztom nyár elejére kb... Link to comment Share on other sites More sharing options...
vampire17 0 Author Share Posted February 4, 2010 Ismét írnék pár sort a játékról. ezúttal a mesterséges intelligencia lesz terítéken. Ugyanis itt is lesz pár újítás a megszokotthoz képest. Ugye az MMO-k nagy többségében a következõk történnek. Bizonyos mobok állnak egy bizonyos területen és várják hogy megtámadják õket. Ezen a fejlesztõk változtatni akarnak. Ezért felfogattak két Pszichológia és filozófia szakos professzort a Princeton egyetemrõl, hogy õk (illetve a 40 fõs teamjük) dolgozzanak ki egy újfajta megközelítést a mobok viselkedésével kapcsolatban. Az eredmény pedig az lett hogy a mobok a játékban más taktikával támadnak, attól függõen h pl: mivel támadunk ellenük. Egy létezõ példa: Az egyik insta végén van egy boss, egy kalózkapitány. Õ a harcok során próbál mindenféle eszközöket fölhasználni, hogy gyengítse a játékost, ha pedig minden kötél szakad, segítségül hívja az öccsét. Illetve a mobok nem csak nézik ha a társukat megtámadod, segítenek neki és ami a lényeg, megpróbálnak összedolgozni! Ezáltal az esztelen grind lényegében megszûnik, hiszen minden csata más és más lesz, nem lesz két egyforma helyzet. (természetesen egy ilyen rendszer eleve kizárja a beépített bot lehetőségét, de ez csak az én véleményem :) ) Na mára ennyi, ha tudok meg érdekességeket, írok! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cid 0 Share Posted February 6, 2010 bocs nem kötözködni akarok megint, de miért kellett 2 professzor is ahoz, hogy belerakják a játékba a tömegagrót? :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
SikAllaT 0 Share Posted February 6, 2010 valamit nem értek. amiket leirtál ez más játékokban már évekkel ezelött megjelent, és nem volt 40 fõs team hogy kitalálják a linkelést, meg azt hogy a boss, addot idéz. lotroban pl a dragonet felKisTehén! egy 60% os dmg csökkentés ha melee vel támadod. ez nem nagy durranás. tehát ne haragudj, de annyira istenited ezt a játékot mintha ök szarták volna a spanyolviaszt :) nem mondom hogy szar lesz, de amiket felsoroltál....hát kevés hogy meggyõzzön bármiröl is. máshol ezek a dolgok már alapok. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vampire17 0 Author Share Posted February 6, 2010 Nem "istenitem" csak forditok egy blog-rol, lehet h az en forditasom nem pontos, jobb lesz ha belinkelem az eredeti oldalt. http://forsakenworldjournal.blogspot.com/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Raidon_ 0 Share Posted February 6, 2010 Én szeretném nagyon megköszönni, hogy fordítod nekünk ezeket, sokkal jobb így magyarul olvasni egy játékról. Tehát köszönöm, hogy ezt csinálod és várom a további írásokat a játékról! Remélem lesznek még :mellow: Link to comment Share on other sites More sharing options...
DennisHUN 0 Share Posted February 7, 2010 Nem "istenitem" csak forditok egy blog-rol, lehet h az en forditasom nem pontos, jobb lesz ha belinkelem az eredeti oldalt. http://forsakenworldjournal.blogspot.com/ Szerintem se hagyd abba a fordításokat mert én is szívesen olvasom. (bár én tudok jól angolul :D ) Azért nem lesz ez olyan rossz játék ha elkészül csak ne legyen millió bot meg rohadt drága item mail. Erre utalt Sid is hogy 90-es cuccokat megvenni pénzért másmeg szenved vagy soha nem lesz neki az azért durva volt. De a sok rossz hangnak: Azért hány órát vertetek el a PW-n még rájöttetek hogy unalmas és leszed pénzel? Olyan sok magyar mint ott én soha sem láttam. (néha egymást is PK-ztuk, megvolt a maga szépsége :P ) Nagyon elvoltunk és nem 2-3 hónapot. Ezért remélem hogy ez is legalább 2 évre le tud kötni, és az már nagyon jónak számít. Összegezve soha nem PW-znék többet fõleg a csodás kínai karikkal :lol: Attól függetlenül ennek tuti adok egy esélyt és többet mint a Rom-nak vagy a SUN-nak!!! :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
vampire17 0 Author Share Posted February 7, 2010 Szerintem se hagyd abba a fordításokat mert én is szívesen olvasom. (bár én tudok jól angolul :D ) Azért nem lesz ez olyan rossz játék ha elkészül csak ne legyen millió bot meg rohadt drága item mail. Erre utalt Sid is hogy 90-es cuccokat megvenni pénzért másmeg szenved vagy soha nem lesz neki az azért durva volt. De a sok rossz hangnak: Azért hány órát vertetek el a PW-n még rájöttetek hogy unalmas és leszed pénzel? Olyan sok magyar mint ott én soha sem láttam. (néha egymást is PK-ztuk, megvolt a maga szépsége :P ) Nagyon elvoltunk és nem 2-3 hónapot. Ezért remélem hogy ez is legalább 2 évre le tud kötni, és az már nagyon jónak számít. Összegezve soha nem PW-znék többet fõleg a csodás kínai karikkal :lol: Attól függetlenül ennek tuti adok egy esélyt és többet mint a Rom-nak vagy a SUN-nak!!! :) valojaban, ha a kiado akarja, konnyen ki lehet vedeni a botokat. Nezd meg pl az allods-t, nincs auto attack, nincsenek macrok es ha barmelyik fajl modositva van (probald ki!!) egybol jelez a kliens es folulirja a modositott fajlt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
moody 668 Share Posted February 7, 2010 ez az mmo nagyon jól néz ki sztem, ha lesz idõm utána is nézek Link to comment Share on other sites More sharing options...
vampire17 0 Author Share Posted February 7, 2010 Amugy, ha valaki jol tud angolul, sztm segithet a forditasban, hogy azok is ertsek akik nem beszelik jol a nyelvet. Pl: mar folkerult a blogra az "isten" rendszer, az Achievement rendszer és a PK rol is van par reszlet. Annyi roviden, hogy sztm a PK rendszert nagyon jol oldottak meg, ugy hogy annak aki megol van haszna, (elszivja a lelked egy darabjat, ezaltal erossebb lesz egy ideig a fegyvere, stb) viszont (valoszinuleg) a megolt illeto nem szenved "maradando" karosodast. :) (tehat nincs XP vesztes, targyat sem dobsz, stb) De ha lesz idom, csinalok reszletesebb forditast. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jetine 0 Share Posted February 8, 2010 ez az mmo nagyon jól néz ki sztem, ha lesz idõm utána is nézek Mikor a PW megjelent annak se volt gáz a kinézete, még ma se (báár), csakhogy a külsõ nem minden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vampire17 0 Author Share Posted February 8, 2010 Mikor a PW megjelent annak se volt gáz a kinézete, még ma se (báár), csakhogy a külsõ nem minden. Sztm a PW grafikaja ma is megallja meg a helyet, ha azt a motort hasznalja ez a jatek is, nincs a grafikai resszel gond. Meg ugye a motor az egy dolog, de a design, a modellek, a texturak, azok reszletessege az mar megint mas. Az pedig (ha nezegetitek a screenshotokat) koszonoviszonyban sincs a PW-vel. A PW engineje nagyon jo dolgokat tud, (repules, idojarasi hatasok, stb) ez jo alap sztm. A belsorol meg annyit, h a kinaiaknak megvan az a tulajdonsaguk h ha el akarnak valamit adni, (a nyugaton is!) azt el is tudjak :) erdemes olvasni az angol blogot (lentebb linkeltem) nagyon sok jo otlet kiderul belole! Ne feledjetek, a regebbi keleti mmo-k mint a PW is csupan lokalizaciok voltak, teljes mertekben a keleti igenyeknek megfeleloen fejlesztve, majd forditva angolra (csak forditva!).azok a keleti mmo-k amiknek mar a fejlesztesuktol fogva a nemzetkozi piac (is) celpontja, csak most kezdenek megjelenni es nem tudhatjuk h milyenek is lesznek! Link to comment Share on other sites More sharing options...
vampire17 0 Author Share Posted February 9, 2010 Újabb duplapost. Bocsi lehet inkább blogot kellett volna kezdenem :) Szóval akkor lássunk megint pár újdonságot: Isten rendszer alapvetõen két fõ istenség van, egy jó és egy gonosz, ezen istenek "alatt" lehetnek a játékosok különféle istenségek. Fontos, hogy egy szerveren csak 10 istenség lehet, tehát csak tíz játékos válhat szerverenként azzá! Hogy pontosan hogyan is történik az istenné válás, arról még nincs információ, de valószínû szerintem, hogy valamiféle PvP összecsapás eredményétõl függ a dolog, illetve gondolom az Isteneknek meg is kell védeniük magukat a többi játékostól, akik az õ helyükre pályáznak. A FW gazdasága és a "Soul Gold" Miden MMO-ban nagy gondot jelentenek a gold sellerek es a botok. Ezekre talált megoldást a PWB! Hogy teljesen kiszorítsa õket, bevezetett a rendes fizetõeszköz, az arany mellet egy másikat is, a "Soul Gold"-ot! Hogy hogyan is fog a rendszer mûködni, arról nem nagyon tudni (pedig érdekelne! :)) de a PWB-szerint ezzel a módszerrel sikerül a botokat és a goldsellereket teljesen eliminálniuk a játékból. A játék történelme Egy szintén érdekes újítás, hogy a szerverek a játék történelmének elõrehaladásában függetlenek lesznek. Ez mit is jelent? Mindegyik szerver azonos idõszaktól fog elkezdõdni, viszont a késõbbi idõszakok eljövetele a játékosoktól fog függeni. A játékosok mennyisége, az általuk megcsinált eventek, küldetések fogják szerverenként különbözõen elõre mozdítani az eseményeket. Fegyver rendszer A fegyverek a játékban (mint sok másikban) természetesen fejleszthetõek lesznek. Viszont, ami már biztos, hogy a fejlesztéshez szükséges tárgyakat csak a játékon belül, vagy az istenek segítségével lehet megszerezni, Item Shopból nem! A fegyverek a fejlesztések során nemcsak különféle fényhatásokat kapnak, hanem az alakjuk is változik, a végrehajtott módosítások függvényében! Ami még roppan érdekes, hogy ha a fejlesztés nem sikerül, nem veszik el az adott tárgy fejlettségi szintje, hanem az eredeti értéken marad! tehát egy +7-es fegyvernél például, nem kell az elejétõl kezdenünk a fejlesztést, hanem ha nem sikerül, megmarad a fegyverünk +7-es. A felsorolt módszerek arra engednek következtetni hogy a fejlesztõ nagy hangsúlyt próbál fektetni a F2P és az Item Shop-os játékosok egyensúlyára, ami mindenképp örvendetes dolog. A végére pedig beraknék pár új képet (Sztm a képek nagyon jól mutatják a játék multikulturális voltát. Van itt egyiptomi helyszín, maja piramis, angolszász falu...): Na mire megírtam a postot, lett még egy új bejegyzés a blogon, mégpedig az XP-skillek! "Na ez meg már megint mi?" kérdezhetnétek, de mindjárt elmondom. Az élet és a manna csíkok mellett van egy harmadik "csík" is, ez az XP-skill! A harcok alatt a csík folyamatosan töltõdik, és ennek segítségével új skilleket használhatunk. A skillek fajonként változnak, de általánosságban mindegyik egy gyors, területre ható támadás, pl: egy tûzgyûrû, vagy tüskék amik belõled nõnek... Az XP skilleket küldetésekkel lehet megszerezni, illetve szint függõk, tehát elsõ szinttõl nem használhatod õket. Valamint ezek a skillek csak PvE-ben mûködnek, PvP-ben nem. pár kép ezekrõl a skillekrõl (a 2. az emberek XP-skillje): Link to comment Share on other sites More sharing options...
Garfield92 0 Share Posted February 9, 2010 Hááá ez nekem egyre jobban tetszik, jaaaaj csak ne rontsák el, vagy a végeredmény ne legyen rossz, eddig mesés. :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
SikAllaT 0 Share Posted February 10, 2010 Ez nagyon tetszik hogy halad szerverenként a történelem! Viszont ez a 10 isten dolog, ezt nagyon nem eröltetném. Kb arról fog szólni hogy ki mennyit csavar bele hogy nõjön az e-pénisze. A craft dolog sem rossz, bár arról nem ir hogy betörhet e az adott tárgy. ROSEonlineban volt hasonló craft. /az eddigi legjobb amivel találkoztam/ Az viszont hogy az upgradet az istenek segitségével...??? itt a 10 player "isten" segitségére kell gondolni? A legjobb viszont ez a bot kiszûrés. Nagyon jó ha beválik, de remélem nem azrt csinálják, hogy a saját beépitett botjukat jobban el tudják adni :P /ha lesz/ A PW engine-re pedig: az egyik legjobb motor amit láttam. Nekem a source és a lotro motorja után a no.1. Teljesen jól optimalizált, hatalmas szabadságot nyújt. Jó játék lesz mert az lesz, csak a kiadótól félek nagyon. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vampire17 0 Author Share Posted February 10, 2010 Ez nagyon tetszik hogy halad szerverenként a történelem! Viszont ez a 10 isten dolog, ezt nagyon nem eröltetném. Kb arról fog szólni hogy ki mennyit csavar bele hogy nõjön az e-pénisze. A craft dolog sem rossz, bár arról nem ir hogy betörhet e az adott tárgy. ROSEonlineban volt hasonló craft. /az eddigi legjobb amivel találkoztam/ Az viszont hogy az upgradet az istenek segitségével...??? itt a 10 player "isten" segitségére kell gondolni? A legjobb viszont ez a bot kiszûrés. Nagyon jó ha beválik, de remélem nem azrt csinálják, hogy a saját beépitett botjukat jobban el tudják adni :P /ha lesz/ A PW engine-re pedig: az egyik legjobb motor amit láttam. Nekem a source és a lotro motorja után a no.1. Teljesen jól optimalizált, hatalmas szabadságot nyújt. Jó játék lesz mert az lesz, csak a kiadótól félek nagyon. Kicsit pontosítok, elforditottam az egyik reszt. Nem azt irja hogy Item shop segitsegevel nem lehet craftolni, hanem hogy nem CSAK item shop sefitsegevel lehet craftolni. Viszont ne feledjetek, en nem valami hivatalos helyrol forditok, ez egy angol blog, ahol az infok a jatek kinai oldalarol szarmaznak, google translateel forditva. Szoval mindent nem lehet azert keszpenznek venni, bar azert gondolom a dolgok nagy resze fedi a a valosagot :) Az istenek segitsege annyit tesz, h az istenek aldasa. Ugyanis ugy mukodik a rendszer, h a jatekos isteneknek is lehetnek hivei es gondolom az aktualis isten aktualis hivei elonyhoz jutnak ilyen teren is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vampire17 0 Author Share Posted February 23, 2010 Nos íme egy újabb csokor új infó a Forsaken Worldrõl: Az elsõ és legfontosabb, hogy hamarosan elkezdõdik a kínai béta, egész pontosan március 25-én! Viszont ami rossz hír lehet nekünk, a Perfect World Entertainment másik idei játéka a Battle of Immortals több mint egy hónapot csúszni fog, ami szinte biztos hogy a többi projectjüket is érinteni fogja... Na de nézzük az újdonságokat: elõször is pár kép a játékban található ruhákról: Illetve a Soul Pet-rendszerrõl is megtudtunk pár dolgot. A petek alapvetõen két osztályba sorolhatóak, támadó illetve "support" petek találhatóak a játékban. A petek "Soul Pet College" be járhatnak (iskolába :) ) ahol fejleszthetõek a képességeik. Egykét háttér információ a különféle erõsítõ kövekrõl: ezekkel a kövekkel (valószínûleg) a felszerelésünket fejleszthetjük, hozzájuthatunk napi eventek teljesítésével, questekkel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Garfield92 0 Share Posted February 23, 2010 Húúúúúú, de csicsák ezek a ruhák....nem szeretem, de ez van...azért a vikinges cucc még tûrhetõ. :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Horakme 0 Share Posted February 23, 2010 Húúúúúú, de csicsák ezek a ruhák....nem szeretem, de ez van...azért a vikinges cucc még tûrhetõ. :) Sok helyen voltak ilyen cuccok de sztem itt néznek ki a legjobban. Kínai OB-re meg alap hogy megyünk :D . (pláne, hogy allodst sikeresen kinyírják) Link to comment Share on other sites More sharing options...
vampire17 0 Author Share Posted February 23, 2010 Pár képet még belinkelek (nekem nagyon tetszik a játék grafikája, nem érzem azt a "keleti" hatást): Link to comment Share on other sites More sharing options...
Garfield92 0 Share Posted February 23, 2010 Érdekes egyik másik kép gyönyörû, viszont a többi az olyan nem is tudom, gagyi filinges, fõleg ahol a karakterek látszanak "ingame". Majd kiderül milyen lesz, kérünk majd full grafos sreenshotokat a Kínai OBbõl! :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
vampire17 0 Author Share Posted February 23, 2010 Egy blogbejegyzés részlete a Perfect World International oldaláról, jelenleg az egyetlen hivatalosnak nevezhetõ információ, amit az angol nyelvû FW-rõl, illetve a nemzetközi megjelenésrõl tudni lehet (a bejegyzés 2009-ben történt): "...We’re also getting ramped up for some huge releases next year including Forsaken World (formerly project Empire). From what I have seen so far it looks like it’s going to take the gaming experience to a new level. As a former hardcore MMO player I fear for my free time when this one comes out! I’ll do my best to post as often as I can but if you don’t see me for a while just be assured that it’s because I’m working hard on our next exciting release!" Érdekes egyik másik kép gyönyörû, viszont a többi az olyan nem is tudom, gagyi filinges, fõleg ahol a karakterek látszanak "ingame". Majd kiderül milyen lesz, kérünk majd full grafos sreenshotokat a Kínai OBbõl! :) Szerintem szépen kivannak dolgozva a karakterek is, nekem fõleg ez a kép tetszik: Link to comment Share on other sites More sharing options...
vampire17 0 Author Share Posted February 27, 2010 Ma egy érdekes videót osztanék meg veletek, nevezetesen egy (kínai)újévköszöntõt: Na de mi ebben az extra? Nos az egyik, hogy a háttérben fut a FW :) a másik, ami még ennél is érdekesebb, a jelen lévõ személyek: Max Schaefer , Erich Schaefer (korábban a Blizzardnál, jelenleg a Runic Games-nél dolgoznak) , valamint a a Diablo alkotói tûnnek fel ezen a kis videón. Érdekes nem...? :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now