Joey 233 Share Posted December 29, 2009 TOP 10 1. Avatar 2. District 9 3. Papírkutyák 4. 2012 5. Borat 6. Fel 7. Szuperbojz 8. Én és én meg az IRÉN 9. Jégkorszak 3 10. Bruno fej koppan... Jó, én most csöndben elvonulok egy tibeti kolostorba és hátralévõ napjaimat azzal töltöm, hogy a fejemet borotváljam és próbáljak közelebb kerülni az olyan isteni magasságokba, mint az Avatar. -_- ja, hogy nem ez a legnagyobb problémája a listának? A Stephen King-fanok többsége annyira nyápic, hogy kénytelenek elviselni, hogy Kubrick ezerszer jobb filmet csinált az alapanyagból mint amit King. Ezé. ezt a postot csak most olvasom? :unsure: Nem kérek semmi olyat, hogy kifejtsd miért ezerszer jobb a film és miért nem csak 999x, de arra kiváncsi vagyok, hogy általánosságban szerinted miért jobb egy adaptált film az eredetijénél? Ha a Kinges példánál maradok, akkor egyetlen filmet se tudok mondani, ami túlszárnyalta volna a regényt. Nem vagyok olyan oltári King fan, hogy ne lássam a két mû közti valós különbségeket, de így se értem, hogy miért lenne jobb Kubrick bá elgondolása. Általánosságban egy könyvet elolvasva felvázolsz magad elõtt egy képet, szinte száz százalékban a saját fantáziáddal, egy mozgókép meg konkrétan megmutatja a legtöbb dolgot, amivel korlátozza a szabadságodat. Ez már akkora hendikep, hogy a filmnek szinte esélye sincs a maga oldalára állítani a könyv olvasóját. Mindezek mellé Kubrick még teljesen át is értelmezte a könyvet, ami leginkább abban nyilvánul meg, hogy leegyszerûsítette a történetet és az igazi gonosz személyét megváltoztatta (A filmben ugye maga az író öl, mert becsavarodott, a könyvben a hotel "szelleme" szállja meg a testet). Végtére tök mindegy, csak az "ezerszer jobb"-nál kiadósabb érvelést kérek szépen! :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
vmiki88 0 Share Posted December 29, 2009 fej koppan... Jó, én most csöndben elvonulok egy tibeti kolostorba és hátralévõ napjaimat azzal töltöm, hogy a fejemet borotváljam és próbáljak közelebb kerülni az olyan isteni magasságokba, mint az Avatar. -_- ja, hogy nem ez a legnagyobb problémája a listának? jó, hogy mindenkinek lehet saját véleménye Link to comment Share on other sites More sharing options...
gataka 1 Share Posted December 29, 2009 ja, hogy nem ez a legnagyobb problémája a listának? Nem. Nincs rajta a Transformers. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joey 233 Share Posted December 29, 2009 Nem. Nincs rajta a Transformers. Tééényleg, pedig a robotvizelés minden idõk egyik legnagyobb filmes mestrefogása. :lol: jó, hogy mindenkinek lehet saját véleménye még jó, hogy lehet saját véleményem mások saját véleményérõl. ;) :lol: Link to comment Share on other sites More sharing options...
vmiki88 0 Share Posted December 29, 2009 Nem. Nincs rajta a Transformers. Arról mondhat bárki bármit, zseléjól lehet rajta szórakozni, tetszik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Thresher- 0 Share Posted December 29, 2009 TOP 10 1. Avatar 2. District 9 3. Papírkutyák 4. 2012 5. Borat 6. Fel 7. Szuperbojz 8. Én és én meg az IRÉN 9. Jégkorszak 3 10. Bruno Na itt bukott le valaki hogy fake-el. :D Amugy én egyszer már leírtam az én 10-esemet, de jellemzõ hogy kapásból nem tudom visszaidézni... Sorszámozik a halál, így is komoly agyikapacitást kellett felvérteznem: Moszka Tér: Mer' magyar, mer' jó és mer' életszagú az utolsó Chivas Regal cseppig. Donnie Darko: Lentebb már leírták miért is jó ez nekünk. American Beauty: Áll le, agy ki, welcome in the new life... Macska-Jaj: Maga a megtestesült Balkán! Pécs környékén még jobban szeressük! Harcosok Klubja: Ezt is kivesézték... Ghost in the Shell: Epikus (vagy eposzi?) és gyönyörû, és egyben kitûnõ alkalom arra hogy beálljak egy anime-vel a menõk közé. Toy Story: Még marad valami hatás abból a 95-ös megtekintésbõl, de úgy néz ki hogy kifogyhatatlan... Nagy Lebowski: Mert Coen film nélkül nem létezhet 10-es top lista. Az Ember Gyermeke: Sallangmentes és hihetõ jövõkép. Ritka. Ez eddig ugye 9, de az uccsó hely vérmérséklettõl függõen változik, kb. még min 10 film verseng ezért az egy szem helyért, köztük az About a Boy, BttF, Robotzsaru, Blues Brothers, Pleasantville, Jelek, Szellemkutya, Vaskabátok, District9, Moon...30-as listánál talán magabiztosabb lennék. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Real013 6 Share Posted December 30, 2009 Arról mondhat bárki bármit, zseléjól lehet rajta szórakozni, tetszik. Lehet rajta, persze. De egy transzvesztita shown is lehet, annak, akinek az bejön... :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
vmiki88 0 Share Posted December 30, 2009 Lehet rajta, persze. De egy transzvesztita shown is lehet, annak, akinek az bejön... :D bocs, hogy nem vagyok sznob a filmek terén Link to comment Share on other sites More sharing options...
Real013 6 Share Posted December 30, 2009 bocs, hogy nem vagyok sznob a filmek terén Én sem vagyok az, de nem is sértésnek szántam. :unsure: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hartigan 0 Author Share Posted December 31, 2009 Aktuális kedvencek:): In Bruges Csinibaba Fight Club Godfather Casino Mary Reilly Holtak Útja Link to comment Share on other sites More sharing options...
grasslover 40 Share Posted January 4, 2010 Lehet rajta, persze. De egy transzvesztita shown is lehet, annak, akinek az bejön... :D The Rocky Horror Picture Show B) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Real013 6 Share Posted January 4, 2010 The Rocky Horror Picture Show B) Azért az nem csak 'egy" transzvesztita show. Link to comment Share on other sites More sharing options...
grasslover 40 Share Posted January 4, 2010 Azért az nem csak 'egy" transzvesztita show. Akkor ezek szerint tudnod kell milyen egy sima :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Real013 6 Share Posted January 4, 2010 Akkor ezek szerint tudnod kell milyen egy sima :D Ehh, na ebbõl sem jövök ki már jól. Egyébként fogalmam sincs milyen, de annyira nagyon jó lehet, a Rocky Horror viszont tetszett, szóval következtésem szerint az nem sima. :lol: Link to comment Share on other sites More sharing options...
grasslover 40 Share Posted January 4, 2010 Ehh, na ebbõl sem jövök ki már jól. Egyébként fogalmam sincs milyen, de annyira nagyon jó lehet, a Rocky Horror viszont tetszett, szóval következtésem szerint az nem sima. :lol: Ebbõl hallod már tényleg nem jössz ki "jól" :D Nem baj, én elfogadlak így is gs oszlopos tagnak, új évezred, sexual revolution (tart már a hetvenes évek óta). Ki tudja, talán a következõ pride meneten majd te is táncikálsz egy odaillõ öltözetben :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Real013 6 Share Posted January 4, 2010 Ehh, na ebbõl sem jövök ki már jól. :lol: Naszóval. A mondat így akart elhangozni. Egyébként fogalmam sincs milyen, de annyira nagyon jó NEM lehet, a Rocky Horror viszont tetszett, szóval következtésem szerint az nem sima. Most egy hétig elvononulok meditálni. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hartigan 0 Author Share Posted January 15, 2010 2000 - 2010 Tartalmas évtized volt. Rengeteg nagy kedvencet kitermelt , mégis ha kell írni 10 filmet amit maximálisan tetszett azt hiszem ezek lennének, a teljesség igénye nélkül evidensen. Sorrend nem számít: 1. In Bruges 2. Parfume 3. Gladiator 4. The Dark Knight 5. King Kong 6. Kill Bill 7. Casino Royale 8. Love Actually 9. Lord of the Rings Trilogy (nem lehet szétszedni, három helyet meg nem fogok neki adni szal egybe) 10. Spirited Away ( és persze még fel emlegetném soron kívül a The Prestige-t, a Shakespeare in Love-t, The Fountain-t, Oldboy-t, Million Dollar Baby-t, Hannibal-t, Chocolat, Aviator-t, Juno-t, Sweeney Todd-t, és a Frost/Nixon-t) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hartigan 0 Author Share Posted January 20, 2010 2009 Top 10: - Up! - Public Enemies - Terminator Salvation - The Box - The Lovely Bones - Up in the air (még nem láttam, de megkockáztatom) - Watchmen - Dorian Gray - Sherlock Holmes - Avatar ( Sajnos még nem sikerült megtekintenem a Man who stare at goats-ot sem) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kalti 0 Share Posted January 20, 2010 Na, ez nem rossz ötlet, jöjjenek az évtized legjobb filmjei listák. Könnyû helyzetben vagyok, mivel csak úgy magam kedvéért is számon tartok ilyen toplistákat (lehet, hogy beteges B) ), így csak be kell másolnom. Best of 2000-2010: 1, Oldboy 2, Werckmeister hamóniák 3, Kill Bill 1-2 4, Memento 5, Donnie Darko 6, Mielõtt lemegy a Nap 7, Tavasz, nyár, õsz, tél ... és tavasz 8, Dogville 9, Vérzõ olaj 10, Mulholland Drive Link to comment Share on other sites More sharing options...
gondusz 0 Share Posted January 21, 2010 1.Avatar 2.Rendõrakadémia 1 3.Másnaposok 4.Rendõrakadémia 7 5.Különben dühbe jövünk 6.Shrek 3 7.A hercegnõ és a Béka 8.Harry Potter 1 9.Harry Potter 2 10.Harry Potter 3 Az Újholdról meg annyit hogy én már a könyvet is eldobtam 40 oldal után jó messzire, hogy azér maradjon IQ-m de a film ugyanez csak gusztustalan színészekkel......ennyit errõl AVATAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
MikaRoss 0 Share Posted January 23, 2010 Én nagy erõkkel keresgélem a 10 kedvenc filmet. És eddig elég sokat volt szerencsém látni, de 10 kedvencet nem tudnék most felsorolni. 1. Hair 2. Hetedik 3. The Prestige 4. Paranoid Park 5. Becstelen Brigantyk 6. Blöff A maradék 4 helyen még nagyon gondolkodom (Big Fish vagy Ollókezû Edward és hasonló problémák...). De így is meg vagyok elégedve a listámmal. :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
-moki- 0 Share Posted January 23, 2010 Jah igen RethaMilek... te voltál az, akit anno feleségül akartam venni :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
MikaRoss 0 Share Posted January 23, 2010 Jah igen RethaMilek... te voltál az, akit anno feleségül akartam venni :D Jah igen -moki-... Emlékszem Rád. :lol: Link to comment Share on other sites More sharing options...
grasslover 40 Share Posted January 23, 2010 Jah igen RethaMilek... te voltál az, akit anno feleségül akartam venni :D Aha és már akkor is kiábrándítottalak, hogy foglalt. :rolleyes: Mivel már úgyis csak a képregényeknek élek, és all time top10-t úgyse tudok épkézláb módon összeszedni, álljon itt tõlem egy képregényfilm top10 of all time: 01. The Dark Knight 02. Watchmen 03. Superman - The Movie 04. A History of Violence 05. Spider-Man II 06. Batman Begins 07. X2: X-men United 08. 300 09. Sin City 10. Hellboy II: The Golden Army +1: Batman (1989) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hartigan 0 Author Share Posted January 24, 2010 Tetszik a lista. Inspirált engem is, így megírtam. 1. Batman Returns 2. The Dark Knight 3. Constantine 4. The Crow 5. History of Violence 6. Punisher (a Travoltás verzió) 7. X-men 1. 8. Watchmen 9. 300 10. Superman II. +1 Batman Begins Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now