Warfoki 0 Share Posted February 5, 2009 Rájöttem, mit nem szerettem annakidején a Wizardry 8-ban: az újratermelõdõ ellenfeleket. Nem tudtam nyugodtan visszamenni a katedrálisban megkeresni, hogy mit nyit az a rozsdás kulcs, amit találtam, mert egy csomó ellenfél mászkált ismét a folyosókon. <_< Pedig még el sem hagytam magát az épületet, csak másik szintjére mentem. És bármennyire is jó a harcrendszere, azért szinte állandóan harcolni az elég idegesítõ dolog. Az elején ez tényleg idegesítõ, de ha kissé megerõsödött a csapat, akkor az ilyen újraszületõ ellenfelek többsége már csak egyszerû ujjgyakorlat lesz. B) Link to comment Share on other sites More sharing options...
tenderlumpling 270 Author Share Posted February 5, 2009 Az elején ez tényleg idegesítõ, de ha kissé megerõsödött a csapat, akkor az ilyen újraszületõ ellenfelek többsége már csak egyszerû ujjgyakorlat lesz. B) Viszont továbbra is unalmas, még ha az XP jól is jön. Ezt a MM6-9-ben jól meg is oldották, eltelt egy (vagy kettõ, vagy fél) év, és újratermelõdtek a szörnyek, tudtad, mire számíts, meg hogy nagyjából hol lesznek. Wizardry 8-ban teljesen random jöttek, mindenféle erõsségben (úgy értem, lehet, hogy csak mezei banditák, de volt, hogy 20 egy csapatban, az meg már halott ügy). Link to comment Share on other sites More sharing options...
foxxi 0 Share Posted February 6, 2009 Olyan kérdésem lenne hogy megvettem az Icewind Dale packot és a kettõt szerettem volna kitolni, viszont indítás után a párbeszédek fekete keretben jelennek meg amik igen nagy részt eltakarnak a játéktérbõl... ilyennel valaki találkozott már? Link to comment Share on other sites More sharing options...
tenderlumpling 270 Author Share Posted February 6, 2009 Olyan kérdésem lenne hogy megvettem az Icewind Dale packot és a kettõt szerettem volna kitolni, viszont indítás után a párbeszédek fekete keretben jelennek meg amik igen nagy részt eltakarnak a játéktérbõl... ilyennel valaki találkozott már? Igen, azt hívják párbeszédablaknak. Ha kibeszélgetted magad, eltûnik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
foxxi 0 Share Posted February 6, 2009 Igen, azt hívják párbeszédablaknak. Ha kibeszélgetted magad, eltûnik. Ez aztán a zseniális felvilágosítás, sose jöttem volna rá... Nem voltam érthetõ ezekszerint... mondom egy feketeség jelenik meg a párbeszéd ablak helyett... de inkább akkor mutatom: Remélem igy megvilágosodott aki tudja mi a probléma. Thx a helpet.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
grasslover 40 Share Posted February 6, 2009 Ezek nem párbeszédek, hanem információt szerezhetsz ha rákattintasz. Csak egy kis hangulatot fokoz, átemeli a hangulatot a storymesélõs, dobókockás, haverokkal leülõs szerepjátszás világába, mintha a mesélõ írná le ezt. Ugyan a második IWD-vel nem játszottam, de az elsõ részben és a BG-ben (ugyanúgy Infinity engine, módosítgatva) úgy kéne megjelennie, hogy háttere nincs, csak fekete körvonalas fehér betûk a képen. Szerintem ez még nem befolyásolja annyira a játékmenetet, hogy patch után kéne szaladgálnod; viszont egyrészt a magyar kiadó honlapján (Seven M kft), másrészt az Interplay vagy rajongói oldalakon nézelődhetsz javítás vagy megoldás után.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
foxxi 0 Share Posted February 6, 2009 Ezek nem párbeszédek, hanem információt szerezhetsz ha rákattintasz. Csak egy kis hangulatot fokoz, átemeli a hangulatot a storymesélõs, dobókockás, haverokkal leülõs szerepjátszás világába, mintha a mesélõ írná le ezt. Ugyan a második IWD-vel nem játszottam, de az elsõ részben és a BG-ben (ugyanúgy Infinity engine, módosítgatva) úgy kéne megjelennie, hogy háttere nincs, csak fekete körvonalas fehér betûk a képen. Szerintem ez még nem befolyásolja annyira a játékmenetet, hogy patch után kéne szaladgálnod; viszont egyrészt a magyar kiadó honlapján (Seven M kft), másrészt az Interplay vagy rajongói oldalakon nézelõdhetsz javítás vagy megoldás után.... Köszi a választ.. sajna minden ilyen interakciónál ez van és kis helyeken ha sok az npc akkor csak feketeség marad :) Patchel se lett jó, még keresem a megoldást (amellett ahogy észrevettem a felbontáson kívül elfeledi a beállításokat :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
UC 119 Share Posted February 6, 2009 Köszi a választ.. sajna minden ilyen interakciónál ez van és kis helyeken ha sok az npc akkor csak feketeség marad :) Patchel se lett jó, még keresem a megoldást (amellett ahogy észrevettem a felbontáson kívül elfeledi a beállításokat :) Próbáld meg, hogy kikapcsolod a hardveres gyorsítást játék elõtt, vagy leveszed kisebbre a monitor tulajdonságainál a hibaelhárítás fülön. Nem garantálom, hogy segít, de van rá esély. Link to comment Share on other sites More sharing options...
foxxi 0 Share Posted February 6, 2009 Próbáld meg, hogy kikapcsolod a hardveres gyorsítást játék elõtt, vagy leveszed kisebbre a monitor tulajdonságainál a hibaelhárítás fülön. Nem garantálom, hogy segít, de van rá esély. Köszi! Tökéletesen müködik a trükk :) ( már csak a mass effectem kell életre bírni :D ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
UC 119 Share Posted February 6, 2009 Köszi! Tökéletesen müködik a trükk :) ( már csak a mass effectem kell életre bírni :D ) Nincs mit. Sejtettem, hogy ez megoldja, sajnos a régi Bioware játékok (BG, IWD sorozat) új gépeken csinál ilyeneket, de legalább könnyen orvosolható ezzel a módszerrel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tenderlumpling 270 Author Share Posted February 6, 2009 Nincs mit. Sejtettem, hogy ez megoldja, sajnos a régi Bioware játékok (BG, IWD sorozat) új gépeken csinál ilyeneket, de legalább könnyen orvosolható ezzel a módszerrel. IWD nem Bioware játék. Link to comment Share on other sites More sharing options...
UC 119 Share Posted February 6, 2009 IWD nem Bioware játék. Valóban, jogos. Valamiért az engine, meg a sok hasonlóság miatt folyton nekik tulajdonítom. :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Balee 20 Share Posted February 7, 2009 A klasszikus RPG-k közé sorolható sztem mint magyar garázsfejlesztés, az Amnézia is, jó párszor toltam végig, vmi hihetetlenül jól összerakott RPG, többféle befejezéssel, remek karakterekkel, történettel, körökre osztott harcrendszerrel. :rolleyes: B) (RPGMaker 2000-el készült ugye) Link to comment Share on other sites More sharing options...
grasslover 40 Share Posted February 7, 2009 A klasszikus RPG-k közé sorolható sztem mint magyar garázsfejlesztés, az Amnézia is, jó párszor toltam végig, vmi hihetetlenül jól összerakott RPG, többféle befejezéssel, remek karakterekkel, történettel, körökre osztott harcrendszerrel. :rolleyes: B) (RPGMaker 2000-el készült ugye) Akkor már próbáld ki a Final Fantasy VI-ot, az kb ugyanazzal a kezelõfelülettel, kicsit minõségibb grafikával és nagyon szerteágazó történettel, karaktefejlesztéssel, rejtett részekkel rendelkezik. Meg akkor a VII., VIII., IX. rész se maradjon ki :D Kép a hatodik részbõl: Link to comment Share on other sites More sharing options...
tenderlumpling 270 Author Share Posted February 7, 2009 A klasszikus RPG-k közé sorolható sztem mint magyar garázsfejlesztés, az Amnézia is, jó párszor toltam végig, vmi hihetetlenül jól összerakott RPG, többféle befejezéssel, remek karakterekkel, történettel, körökre osztott harcrendszerrel. :rolleyes: B) (RPGMaker 2000-el készült ugye) Az jó is ^_^ Zseniális, ahogy összeállnak a végén a szálak :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Balee 20 Share Posted February 7, 2009 Akkor már próbáld ki a Final Fantasy VI-ot, az kb ugyanazzal a kezelõfelülettel, kicsit minõségibb grafikával és nagyon szerteágazó történettel, karaktefejlesztéssel, rejtett részekkel rendelkezik. Meg akkor a VII., VIII., IX. rész se maradjon ki :D A VI sajnos anno kimaradt (majd pótolom), a VII., VIII. részeket viszont toltam, tényleg zseniálisak, de vhogy sosem fejeztem be õket. :unsure: :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
grasslover 40 Share Posted February 7, 2009 Az jó is ^_^ Zseniális, ahogy összeállnak a végén a szálak :D Ellenben az ezerszer zseniálisabb, fordulatosabb, összetettebb, jobb és coolabb, ugyanúgy random encounterekre kihegyezett FF-eket megveted -_- Értem én. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tenderlumpling 270 Author Share Posted February 7, 2009 Ellenben az ezerszer zseniálisabb, fordulatosabb, összetettebb, jobb és coolabb, ugyanúgy random encounterekre kihegyezett FF-eket megveted -_- Értem én. Az Amnéziában nem volt annyi random encounter. Ott láttuk a császkáló lényeket, és ki lehetett mindet kerülni. Végig lehetett vinni idegesség nélkül is. FF elvérzett nálam, viszlát. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Balee 20 Share Posted February 7, 2009 Tender: megnéztem az Arx Fatalis-t, nálam nincs semmi probléma vele, textúra hibák sem jöttek elõ, valszeg az Ati kariddal lehet a gond ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
tenderlumpling 270 Author Share Posted February 7, 2009 Tender: megnéztem az Arx Fatalis-t, nálam nincs semmi probléma vele, textúra hibák sem jöttek elõ, valszeg az Ati kariddal lehet a gond ;) A textúra hibák elõjöttek másnál, GeForce-on is, egész fórumra való emberkénél, de nem gond, patch javította. Viszont a gyorsulás-lassulás nem tom, miért van. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tenderlumpling 270 Author Share Posted February 9, 2009 Nem tudja valaki, hogy Arcanumban lesz-e valami penalty, hogy ha hosszú hónapokig-évekig nem foglalkozok a main quest-tel? Mert most kábé annyira elkeseredett vagyok, hogy nem tudom legyõzni a Black Mountain Clan-questben a gólemet, hogy Ashbury és Dernholm között ingázok és random encounterekbõl tápolok :lol: Jóféle hentelõs side quest híján... -_- Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leon121 818 Share Posted February 9, 2009 Nem tudja valaki, hogy Arcanumban lesz-e valami penalty, hogy ha hosszú hónapokig-évekig nem foglalkozok a main quest-tel? Mert most kábé annyira elkeseredett vagyok, hogy nem tudom legyõzni a Black Mountain Clan-questben a gólemet, hogy Ashbury és Dernholm között ingázok és random encounterekbõl tápolok :lol: Jóféle hentelõs side quest híján... -_- Milyen karaktert csináltál? Az íjászok meg tán a mágusok is eléggé gyengék egy jóféle közelharcoshoz képest. :) Egyébként szerintem tán nincs semmi hátránya, nem emlékszem, hogy bármi is idõre ment volna. Link to comment Share on other sites More sharing options...
-max- 0 Share Posted February 9, 2009 A klasszikus RPG-k közé sorolható sztem mint magyar garázsfejlesztés, az Amnézia is, jó párszor toltam végig, vmi hihetetlenül jól összerakott RPG, többféle befejezéssel, remek karakterekkel, történettel, körökre osztott harcrendszerrel. :rolleyes: B) (RPGMaker 2000-el készült ugye) Nebazz', ismeri azt valaki rajtam kívül? :o :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Balee 20 Share Posted February 9, 2009 Nebazz', ismeri azt valaki rajtam kívül? :o :D Perszehogy, sztem elég nagy rajongói tábora van... B) Viszont az Idõvihar nagyon nehezen készül... :unsure: Talán nem annyira klasszikus RPG, de szeretném a közeljövõben elkezdeni a 2005-os remake The Bard's Tale-t. Vki próbálta? B) Link to comment Share on other sites More sharing options...
-max- 0 Share Posted February 9, 2009 Perszehogy, sztem elég nagy rajongói tábora van... B) Viszont az Idõvihar nagyon nehezen készül... :unsure: Talán nem annyira klasszikus RPG, de szeretném a közeljövõben elkezdeni a 2005-os remake The Bard's Tale-t. Vki próbálta? B) Nem is gondoltam volna, én egy régi (talán 2001-es) GSCD-n fedeztem fel, tetszett meg minden, de akkor még túl nehéz volt számomra. :) Amúgy a Bard's Tale-nek a demójával toltam, humoros meg minden, de nekem nem tetszett. :S Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now