Jump to content
GSForum - Segélyvonal

Aion - The Tower of Eternity


_Raidon_
 Share

Recommended Posts

_Raidon_

Sziasztok!Az Aion egy nagyon ígéretes MMO-nak tûnik, a grafika, az biztos hogy csodaszép..., ha tudtok vmit róla, írjatok!

Link to comment
Share on other sites

lennyke66

Nem unreal, Crytek...mint a FarCry.

AIONHUN.HU - nuff' said, ott van minden.

Link to comment
Share on other sites

SlyFox

A játékot többek között én is nagyon várom.

Íme egy videó, mely megmutatja a játékot valójában. Crytec engine :)

http://www.youtube.com/watch?v=MaV3NcUtddA

A játékot többek között én is nagyon várom.

Íme egy videó, mely megmutatja a játékot valójában. unreal engine 3 :)

http://www.youtube.com/watch?v=MaV3NcUtddA

lol :D

na még egyszer, már csak 1 betüt kell átjavítani

Link to comment
Share on other sites

jetine

Én akartam témát nyitni :( na mind1 akkor leírom utólag a dolgokat :o

IPB Image

Világ történelme:

Aion, a világ egyik neves istene, miután létrehozta Atreia bolygóját, rá embereket és drakeneket teremtett.

A sárkányszerû drakenekre bízta a világ kormányzását, amit õk teljes szívvel követtek.

Ám nem sokkal születésuk után, a drakenek közül öten megtapasztaltak valamit, amire késõbb Ébredésként utaltak.

Az öt drakent Dragon Lordokként ismeri a jövõ. Maguk alá gyûjtötték társaikat, egyesítve õket új sereget hoztak létre,

amit Balaurnak neveztek el. A Balaurok, élükön a Dragon Lordokkal fellázadtak istenük ellen.

Atreia földjén létezett egy torony, az Örökkévalóság Tornya, mely az istenség földi hatalmát képviselte.

Ebben a csodás építményben testesült meg maga Aion, ez a torony õrizte az egyensúlyt a világban.

A Balaurok ezt kívánták elpusztítani.

Aionnak nem volt más választása, megteremtette a Tizenkét Empyrean Lordot, s hogy segítse õket, egy új anyagot is létrehozott, amit Éternek nevezett el, s amivel eddig nem tapasztalt képességekre tehettek szert. Az Empyrean Lordoknak sikerült egy idõre elûzni a Balaurokat a Torony környékérõl. A Torony köré felhúztak egy Éteri Pajzsot, ami mögött a világ békésebb lényei -köztük az emberek is- menedéket találtak.

A Balaurok és az Empyrean Lordok között megkezdõdött a Milleniumi Háború. Az Éter, mit az isten újonnan teremtett, az emberek közül párat Daevává változtatott, halhatatlan lényekké, kik hamar az Emyprean Lordok segítségére siettek a kegyetlen harcban.

Idõvel az Empyrean Lordok belefáradtak az állandó háborúskodásba, soraik közt megoszlottak a vélemények a jövõrõl: a Lordok egyik fele békére vágyott, míg a másik teljességgel ki akarta írtani a Balaurokat. Végül szavazásra bocsátották a dolgot, így döntés született: békét ajánlanak a Balauroknak.

Senki sem tudja pontosan mi történt a béketalálkozón, de Atreia lakói a mai napig szenvedik következményeit. Az Örökkévalóság Tornya megsemmisült, Atreia kettészakadt... a világ káoszba fulladt, a törvények összeomlottak, minden eltorzult és kifacsart lett, Aion, istenük pedig nem jött el többé. Azóta senki sem hallott felõle, senki sem tudja hol lehet.

Ezt az eseményt késõbb Nagy Kataklizmának nevezték el.

Az évszázadok során rengeteg dolog megváltozott. A bolygó két oldalán élõ emberek alkalmazkodtak környezetükhöz. A világ alsó felén éltek az Elyosok, kik szinte állandóan napfényben fürödtek. A felsõ félen találtak otthonra az Asmodianok. A nekik jutott állandó sötétséghez , ridegséghez és kopársághoz õk is alkalmazkodtak: sörényt és karmokat növesztettek. Az évek során e népek és Empyrean Lordjaik (az elyosi Seraphim Lordok és az asmodian Shedim Lordok) között fellobbant a gyûlölet lángja, egymást hibáztatják a Nagy Kataklizma bekövetkezéséért.

Az égõ gyûlölet tomboló tûzvésszé alakult, ahogy a felbomlott fizikai törvények miatt véletlenszerû átjárók kezdek nyílni a két félteke között, egymás elleni harcra hívva a két felet, kik hajdan egyek voltak.

Nem csak egymás területeire nyíltak átjárók, hanem a Toronyból maradt sziklamaradványok, szilánkok közé is, az Abyssba. A számtalan titkot rejtõ, régi-új világ elborzasztotta Atreia népét... az eddig megsemmisültnek vélt Balaurok is felbukkantak. A Kataklizma során a Balaurok az Abyssban rekedtek, kijárat nélkül, ám az újonnan nyílt portálok segítségével most ismét kiszabadultak. Az Elyosoknak és Asmodianoknak most félre kell tenniük egymás iránt érzett gyûlöletüket, és vállvetve fel kell venniük a harcot a Balaurok ellen. A világ ismét egy apokalipszis szélén áll, amint három hatalmas frakció keresi a módját, miként írhatnák ki a másikat...

Mi az AION?

Az Aion egy mitikus fantasy világban játszódik.

A történet Isteni Lényekrõl szól, ahol a két szembenálló frakciónak nem csak egymással,

de egy harmadik, közös ellenséggel is szembe kell szállnia. Gyõzedelmeskedj ellenfeleid felett,

és csatlakozz a hatalmas erejû, isteni lények sorába, válj te is Daevává.

Írd meg saját történeteted, és érd el, hogy nevedet õrizzék a jövõ krónikái.

Aionban mind a 8-8 kaszt egyedi játékmenetet követel meg, mindegyik kulcsfontosságú szerepet kap a csatákban.

A teljesen új, skillkombinációs harcrendszernek köszönhetõen

egyetlen küzdelem sem lesz ugyanolyan, így garantáltan nem fullad unalomba a játék.

A megszokott Élet- és Energiacsíkokon túl egy harmadik is megjelenik,

az ún. Divine Power (DP), mellyel egészen elképesztõ dolgokat csinálhatunk!

Aion világa igencsak különbözik az eddigi MMO-kban megszokottaktól.

Inkább álomvilágra hasonlít, mesebeli tájakkal, csodás, isteni lényekkel és elbûvölõ grafikával.

A játék zenéjét a világon igen elismert Kinihiko Ryo mûvész komponálja,

mely az egyedi hangulat mellé rendkívül csodás dallamokkal kecsegtet.

Ám a játék által nyújtott élvezetes tartalomnak itt még korán sincs vége!

Mi is olyan különleges az AION-ban?

- Játékosok által alakított világ

Minden játékos minden cselekedete valamilyen befolyással van a világban történõ eseményekre.

Ha az egyik frakció felhasználja nyersanyagkészleteit, hiány léphet fel,

vagy a fejlett bányászás akár újfajta anyagok felfedezésével is kecsegtethet. Egy szerver sem lesz ugyanolyan!

- Átvezetõkkel tarkított történetmesélés

A játékos fejlõdése során megismerkedhet a világgal, annak múltjával, történelmével,

és saját sorsára is fényt deríthet a komplex, szerteágazó történet során.

A történetet bemutató küldetések mellett számos szokványos küldetés is bejátszásokkal tarkított.

- Részletgazdag háttér, értelmes küldetések, no grind

A világ a legapróbb részletekig fel van építve, nem ritkák a több, akár tucatnyi oldalon keresztül taglalt

küldetések, történetek. Ezek száma és az élvezeti faktor miatt abszolút kijelenthetõ,

hogy fejlõdésünkhöz nincs szükség idõthúzó, semmitmondó öldöklésekre.

Emellett természetesen, ha kedvünk tartja, grindelhetünk.

- Repülés

Teljesen szabadon, limitált idõtartammal, így a küzdelmek nagyobb stratégiai tényezõvel bírnak.

Nemcsak utazóeszközként szolgál, a harcrendszer szerves részét képezi.

- PvPvE

A játék a szokványos PvP-t és PvE-t ötvözi egy új elegyben.

Az ellenséges frakció bármikor megtámadhat, akár raid közben is.

Sohasem vagy biztonságban, és állandó meglepetésekre kell számítanod.

Egy harmadik, mesterséges intelligencia által irányított frakció még izgalmasabbá teszi a küzdelmeket.

Új kategória ez, a határvonalak elmosódtak.

- The Abyss

Az endgame content helye. Rendkívül nagy terület. Ostromok, ereklyék, uralható kastélyok, raidek helyszíne.

Itt teljesedik ki minden, ez a játék legfontosabb és legjelentõsebb része.

- Divine Power rendszer

A gyûjthetõ éter bármire felhasználható: erõsebb támadásokra, védelmekre,

csapattagokkal egyesített különösen erõs varázslatokra, fegyverek erõsítésére, még craftoláshoz is felhasználhatjuk.

- Chain Skill rendszer

A skillek önmagukban nem sokat érnek, megadott feltételek mellett össze kell fûzni õket,

hogy küzdelmekben hatékonyak legyünk. Az ellenfél kiismerése, megakadályozása

és az ellene alkalmazott taktika feltárása végtelen lehetõséget kínál az izgalmaknak,

nem elég csak nyomkodni a gombokat, különös figyelem kell minden küzdelemhez!

- Direct Portals - Rifts

A világban bárhol, bármikor nyílhatnak kapuk a saját és az ellenség kontinense között,

így a két frakció egymás területeire is átvándorolhat. Nemcsak küldetésekért érdemes átmenni,

hanem a szabotázsakciók fontossága miatt is.

- Item Customization

Ha egy tárgy tulajdonságaival megvagyunk elédedve, de kinézetével nem,

lehetõségünk van egy másik tárgy külsejébe bújtatnunk azt.

Példa: fejlettebb páncél értékeit megtartva, annak skinjét egy gyengébb, de szebb külsõvel rendelkezõjére cserélhetjük.

- Bõvített Karakteralkotás és Egyediség

Eddig nem látott mértékben készíthetjük el karaktereinket, több mint 42 csúszka segítségével szabhatjuk meg kinézetünket,

gyakorlatilag nem létezhet két ugyanolyan karakter!

A Címek, Chain Skill és az innovatív Stygma rendszerrel a játékosoknak skillek terén is igen széles variálhatóság adódik.

- Hero System

A community által megszavazott címet nem a legtöbbet játszók kapják, hanem azok,

akik tettükkel kiérdemelték azt. Hõsként több ember erejével ér fel saját erõnk,

és csak ezen rangban használható skillekkel akár csaták kimeneteleit fordíthatjuk frakciónk javára.

Aion világa egy hatalmas katasztrófa során kettévált, és az Örökkévalóság Tornya,

mely eddig a világ egyensúlyát hivatott fenntartani, összeomlott.

A torony középsõ részén megalakult egy átjáró, ahonnan túlvilági lények érkeztek Atreia világába, sötétséget hozva az itt élõkre.

Ezt a területet nevezik Abyssnak, ahol is a három faj fõ összecsapásainak lehetünk szem- és fültanúi.

Ha felkeltette érdeklõdésedet a játék, indulj el gyönyörû utadra és merülj el az Aion: The Tower of Eternity játék világában!

Videók:

Aion open beta ingame footage:

Aion OB New Class Intro http://www.youtube.com/watch?v=iW-5y0GqGqo...feature=related

Character builder:

Aion - Cinematic Trailer:

B)

Link to comment
Share on other sites

mark44

Ez a játék halott v mi? Fél éve kb nem látok róla vidiket ás infókat :( És tudtommal már rég kikellett volna jönnie :unsure:

Link to comment
Share on other sites

jetine

De jó hogy még az elõtted lévõ 2 hsz-ét sem olvasod el >> odaraktam a videókat is... még az egyiknem a címében benne van hogy már open beta van >> de neeem nehogy már megeröltesd magad, azzal ami nem megy.

Link to comment
Share on other sites

moody

open beta? micsoda? sztem ez kamu :D

Link to comment
Share on other sites

jetine

"A koreai nyílt béta elõzetese megkezdõdött,

a megerõsített accountokat birtoklók mától bejelentkezhetnek

a játékba, és elõre megalkothatják karaktereiket.

Ez nemcsak nekünk öröm, a fejlesztõknek is segít abban,

hogy láthassák a lehetséges frakció-balansszal felmerülõ gondokat,

és még az OB indulása elõtt tehessenek ellene, ha szükséges.

Egy kis adat: Nyitás után 2 órával az 5 szerverbõl 2 teljes mértékben betelt,

a maradék kettõ is 75%-kos népességet produkált. ITT lehet követni az "állást"."

forrás: http://www.aionhun.hu/news.php

Link to comment
Share on other sites

_Raidon_

Állítólag fizetõs lesz (mindenhol), de ezt én nem értem, õk csinálták a GW-t is, és nem vették észre hogy ha nincs havidíj, akkor sokkal sikeresebb és többen játszanak vele!?

Link to comment
Share on other sites

jetine

Ez igaz, vagyis, hogy többen játszanak vele :) hiszen 1x kell fizetni... de ha jólsikerül (és lesz trial) akkor is lehet ugynaolyan siekres... Ennek ellenére én is örülnök ha gw-s 1x fizetés lenne.

Link to comment
Share on other sites

Agares69

Állítólag fizetõs lesz (mindenhol), de ezt én nem értem, õk csinálták a GW-t is, és nem vették észre hogy ha nincs havidíj, akkor sokkal sikeresebb és többen játszanak vele!?

Sikeresebb, de valamibõl talán fenn kellene tartani a szervereket is, meg az alkalmazottakat is. Nem lehet minden játék ingyenes a megvásárlás után, egyszerûen gazdaságpolitikailag nincs értelme.

Link to comment
Share on other sites

Horakme

Sikeresebb, de valamibõl talán fenn kellene tartani a szervereket is, meg az alkalmazottakat is. Nem lehet minden játék ingyenes a megvásárlás után, egyszerûen gazdaságpolitikailag nincs értelme.

Igaz, és tudtommal nem olyan leszmint a GW hanem mint minden nagy mmo Fee to Play. (Mondjuk el tudnék képzelni egy olyan megoldást, hogy nem kell havidíjat fizetni hanem megveszed a játékot és utána a Chapterekért fizetsz és így még jó is lenne.) Amúgymeg édesmindegy, mert ha olyan lesz a játék mint amilyen a videókon, és amiket ígérnek azok nagyját megtartják akkor én ott leszek :) .

Link to comment
Share on other sites

Jackassbomb

Jó, hogy megint megnyílt ez a téma. Kegyetlen lesz a játék, ha mindent sikerül megvalósítania a fejlesztõknek. Mindig is valami ilyesmire, valami ilyenre vágytam. x) Ezért hajlandó lennék fizetni is, ha normális keretek között marad a havidíj.

Link to comment
Share on other sites

jetine

Igaz, és tudtommal nem olyan leszmint a GW hanem mint minden nagy mmo Fee to Play. (Mondjuk el tudnék képzelni egy olyan megoldást, hogy nem kell havidíjat fizetni hanem megveszed a játékot és utána a Chapterekért fizetsz és így még jó is lenne.) Amúgymeg édesmindegy, mert ha olyan lesz a játék mint amilyen a videókon, és amiket ígérnek azok nagyját megtartják akkor én ott leszek :) .

Eddig is egyértelmû lesz, hogy havidíjas lesz :) csak álmodoztunk mondhatni...

Jackassbomb mint a wownak vagy warhammernek, annyi lesz a havidíj.

Link to comment
Share on other sites

brainy23

Állítólag fizetõs lesz (mindenhol), de ezt én nem értem, õk csinálták a GW-t is, és nem vették észre hogy ha nincs havidíj, akkor sokkal sikeresebb és többen játszanak vele!?

Az NCSoft csak kiadó a GW-nél + õk adják a szervereket alá. A fejlesztõ gárdát ArenaNetnek hívják, és azt is tudni kell, hogy a 3 alapító tag annak idején a Blizzardnál fontos tevékenységi körrel rendelkeztek :)

Mike O'Brien; Patrick Wyatt; Jeff Strain

Ha NCSofton múlott volna, akkor a GW is havidíjas lenne :P

Link to comment
Share on other sites

_Raidon_

Akkor gondolom lesz olyan "változat" is amit csak egyszer kell megvenni de magas az ára(kb.:30000 Ft) és akkor nem kell soha havidíjat fizetni!Akko már inkább azt veszem meg , mer utálom ezt a havidíjas buzulást! :D :P

Link to comment
Share on other sites

moody

"A koreai nyílt béta elõzetese megkezdõdött,

a megerõsített accountokat birtoklók mától bejelentkezhetnek

a játékba, és elõre megalkothatják karaktereiket.

Ez nemcsak nekünk öröm, a fejlesztõknek is segít abban,

hogy láthassák a lehetséges frakció-balansszal felmerülõ gondokat,

és még az OB indulása elõtt tehessenek ellene, ha szükséges.

Egy kis adat: Nyitás után 2 órával az 5 szerverbõl 2 teljes mértékben betelt,

a maradék kettõ is 75%-kos népességet produkált. ITT lehet követni az "állást"."

forrás: http://www.aionhun.hu/news.php

oké de akkor ez koreai beta vaze :D az meg nemizgat

Sikeresebb, de valamibõl talán fenn kellene tartani a szervereket is, meg az alkalmazottakat is. Nem lehet minden játék ingyenes a megvásárlás után, egyszerûen gazdaságpolitikailag nincs értelme.

persze, így hogy leszs havidíj, így sokkal többet kasználnak :D

Link to comment
Share on other sites

ChipLecsap

Jé már meint egy Aion topic :rolleyes: :lol: . Én voltam az elsõ még asszem az év elején de lehet hogy már tavaly aki megnyitotta, aztán érdeklõdés hiányában törölték. Aztán egy mazsola nyitotta meg ami ujfent törlésre került. És most megint itt van és majd megint törlésre kerül :D Egészen addig ami nem lesz EU Béta.

Link to comment
Share on other sites

SaltyDave

Lesz havidíj?

Link to comment
Share on other sites

_Raidon_

Azt mondják igen, mert koreában lesz, és akkor elvileg itt, európában is (de ez nem biztos még), én remélem hogy nem lesz! :)

Link to comment
Share on other sites

SaltyDave

Azt mondják igen, mert koreában lesz, és akkor elvileg itt, európában is (de ez nem biztos még), én remélem hogy nem lesz! :)

Nagyon megtetszett, és msot úgyis épp otthagytam a 2 éve tolt MMO-mat, jó lenne ez a helyére, meg is venném max 12k-ért, HA nem lenne havidíj, csak azért érdekel.

Link to comment
Share on other sites

-Gio-

Nagyon megtetszett, és msot úgyis épp otthagytam a 2 éve tolt MMO-mat, jó lenne ez a helyére, meg is venném max 12k-ért, HA nem lenne havidíj, csak azért érdekel.

Én úgy hallottam lesz havidíj. :(

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...